Jag är knäpp

Hej och nästan godmorgon!

Har sovit ut riktigt idag.. Älsklingen ringde och väckte mig kl. 11 och då var det bara att stiga upp!
Gick ner i duschen direkt så jag skulle ha de gjort innan svärmor kommer hit på en kaffe. Kan hända att vi ska fixa i ordning mina fönster. Vi får se!

Men ikväll sticker jag över till Jessica är det tänkt. En liten sväng på hästryggen kan det nog bli :) Hoppas att ingenting kommer emellan bara.. Hjärtat åker iväg och hämtar en panna i eftermiddag så jag blir ju ändå hemma helt själv. Då är de ju lika bra att man spenderar den tiden i stallet.

Men nu ska jag gå och fixa kaffe!

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Ja gör det :) Får inte glömmas ;) För nu är jag nyfiken :D

2011-05-04, 12:47:55 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: