Ingen mår så bra som jag

tralalalala.. Fast så säger väl alla tror jag! När man är på sitt allra bästa humör så finns det inte en enda människa i hela världen som kan må bättre än en själv. Men just nu känns det som att jag är den personen!

Man måste ju vara lycklig över de man har. Familjen, vännerna och pojkvännen. Dom är ju såklart de allra bästa som man någonsin haft! Självklart är det så :) Finns inga jag älskar så mycket som dom.
Sen ska man komma ihåg att man ska bara älska de som är värt att älska. Låt ingen använda dig på de sätt som du själv inte kan acceptera!! Ingen ska få utnyttja dig. Ingen ska få lura dig och ingen ska någonsin få ljuga för dig!
Det finns bara en av dig, och det är du!

Misstänker du att någon försöker göra dig illa, lämna dom bakom dig!

Postat av: Jessica

Absolut :) Håller med dig där :)

Men ibland är det svårt att veta vilka som är falska och ärliga! Men det märker man, och man får tänka efter både en och två gånger innan :)



PUSS HJÄRTAT <3

2011-05-09, 15:40:05 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: