Huvudet bankar och fötterna slår

Hej på er!

Jorden huvudvärk har precis passerat. Eller ja, den har börjat släppa iallafall. Det är den där jäkla nacken som ställer till det. Måste gå till någon som kan mjuka upp mig riktigt.

Sitter och längtar tills dagen är över. Helgen börjar på att rulla in sakta men säkert. Snart är jag ledig! Huurra :)
Har fortfarande inte kommit på vad vi ska göra. Men några förslag har vi trots allt!

Hjärtevännen min är ute och gräver vid bensinmacken och jag sitter här inne och tråkar. Eller tråkar och tråkar. Har ju lunch! En stund till.
Saknar hemmet så jag nästan skriker!!! Hur kan jag sakna ett hem som jag vet att jag måste ta hand om så fort man kliver in genom dörren?! Tjaaa.. Jag saknar känslan av att få vara i sitt egna lilla bo :)

Tjaa.. nudå? Man kanske ska ta och avsluta lunchen med en kaffe?

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: