Hollahopp!

Hej på er!

Nu har helgen passerat.. Min enda lediga dag har snart seglat förbi!
Den har bestått utav att städa hela huset. Storstädning! Såg att de behövdes :P
Gubben är ute och pysslar med min bil. Jag har fått nya extraljus på den, så nu ska jag minsann se allt från myror till björnar när jag är ute och åker :)

Igår jobbade jag först och främst. Var hemma och pysslade efteråt och sen åkte vi till Pålgård för att titta på majbrasan och alla raketer. Tjusigt! :) Efter de blev vi bjuden till Stugun. Helena & brorsan ville ha besök, så vi styrde dit och umgicks ett tag. Drack lite gott och skrattade! Åkte hem runt halv. 1 och då blev det sängen direkt!
Vaknade vid halv 11 i morse och sen dess har jag hållt i gång med städningen!

Snart ska vi åka och handla lite grejs. Sånt som är absolut nödvändigt ibland!

Ha det så gott så hörs vi! :)
/ Jennifer


Jag blir så arg när man ska behöva se sånt här !!!

Jag älskar Stefan!
<3
Postat av: Jessica

Haha jag vet inte vad det heter :P

2011-05-02, 08:47:36 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Ja men typ att hästen ska gå åt sidan :P eller hur fan man ska säga, men jag vet inte ens om Nero kan det, sen kan det vara så att jag inte kan, eller gör rätt heller :P men jag ska testa på Pappas häst nåndag, för dom har gjort det på han :P

2011-05-02, 14:47:39 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: