Hmmmmm

Hej på er alla!

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem.. Han har varit borta hela dagen! Träffade honom typ 2 minuter i eftermiddags när han var hem och lämnade bilen! Men jag hinner väl somna innan han har kommit! De är ganska tomt att vara ensam hemma. De enda som låter är tvn, men den säger ju inget intressant. Nog för att gubben inte brukar säga så mycket heller, men jag har ju någon som håller om mig då iallafall :)

Har varit och ridit hos Jessica ikväll. Det gick mycket bättre idag än vad det gjorde här om dagen! Fick han att gå ganska fint :) Ska inte klaga på en gammal herre. Han blev faktiskt fin vissa stunder :) Övning ger färdighet.
Satt hemma hos Jessica och surrade en stund innan jag gav mig hem i hopp om att hjärtat skulle komma efter mig.. Men icke sa nicke! halv. 11 - 11 skulle han vara hemma.. ZzzzZzzz!

Tror nog att jag ska ta mig en kopp te och lägga mig framför tvn. Är så jäkla frusen!
Shaa, de låter som en bra idé! Ha det bra alla så hörs vi

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: