En fin utsikt!

Gó eftermiddag mina vänner & läsare!

Sitter med en kopp kaffe i handen och fixar lite beställningar inför veckan som kommer. Är ju inte här på tisdag så det är bäst att jag går igenom riktigt och ser över så jag inte gjort någon miss! Det brukar inte vara så poppis.

Det har annars varit en lugn dag.. Inte så stressigt som jag trodde! Fick hjälp med att ta ut lite grejor från garaget eftersom att jag aldrig mer sätter min fot där efter i går. Stötte på Sveriges största spindel där inne!!!!!!!! Jag och spindlar går inte i hop. Springer raka vägen och skriker på hjälp.. Stackars M måste trott att jag höll på att dö :P

Sitter och tittar ut på kärleken som tuffar runt i sin käreste, grävaren. Han är så snäll och fixar i ordning parkeringen här utanför så den blir snygg :) Jag har ju någonting fint att titta på just nu om inte annat.

Njä ni.. Jag kanske ska ta och göra klart beställningarna!

Ha det bra
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: