Drömmer mig bort!

Hej och hallå!

Tillbaka på jobbet efter helgen.. Har lunchat med hjärtat och njutit en stund i solen innan jag tog mig tillbaka för några timmars arbete.

Sitter och drömmer mig bort till alla möjliga ställen. Jag vill ha ett större hus med en gård där jag kan ha hästar, jag vill flytta utomlands och jag vill vara RIK! Ge mig lite pengar :) Eller ja, lite och lite.. GE MIG PENGAR!!!

Sitter och tittar på massa fina smycken också.. Det är mycket man vill ha! Har hittat en superfin ring som jag skulle vilja ha. Får väl vänta till min födelsedag :)

Ikväll ska vi försöka göra klart de vi började med igår. Grävde upp ett "dike" för att kunna lägga ner stolp och gränsa av gräsmattan och grusgången. Blev klar med grävningen på ena sidan igår, så ikväll ska vi väl lägga ner stoplarna antar jag. Men först och främst så ska vi åka ner på ICA och hämta ut mitt paket som jag har väntat på i ungefär en månads tid. Det är tur att dom är snabb på de där bygget!

Jaha nehe, man kanske ska ta och sätta fart nu då så man får gå hem någon gång!

Ha en bra dag allihopa :)
/ Jennifer

Stefan <3
Postat av: Jessica

Ja precis så heter det :) Ja, pappa har en rätt "okej" åker att rida på, annars finns det väl nån annan man kan leta upp:P Finns en vändplan iförsig övanför mig som man kan rida upp till annars =)

2011-05-02, 15:58:30 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: