Börjar sakna!

Hej på er!

Jobbet har sina bestämda tider som vanligt. En eftermiddag kvar tills jag slutar! I morgon är jag ledig. Får se vad jag hittar på för något. Marina pratade om att vi kanske skulle åka till Sundsvall. Vem vet :)

Igår var vi hem till Jessica och hälsade på. Fick rida hennes häst en sväng! Fick några skrattanfall när vi skulle galoppera! Till och med dom andra skrattade och sa att han såg ut som en giraff :p Lite svårt var det minsann att få han att gå i form. Men med lite övning så ska det nog gå bra :) Han är ju faktiskt gammal så man kan ju inte kräva allt för mycket från honom.
Ska fråga Jessica när jag får komma nästa gång :D Har saknat ridningen så otroligt!! Har inte suttit på en häst sen i höstas.. En evighet!

Men över till någonting annat då? Händer väl inte så mycket.. Får se vad vi tänker hitta på ikväll. Jobba ute eller bara ta det lugnt. Kan vara skönt att få någonting gjort!

weeell.. Nu ska jag ta och öppna och fortsätta jobba :)

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Du får komma när du vill ju :)

Du behöver inte fråga =)

2011-05-03, 15:14:44 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: