Är det den här dagen vi kallar för otursdag?

Hej & Godmorgon!

Sitter på jobbet åter igen! Hade absolut utan tvekan legat kvar i sängen en stund till. Jag hade nog gjort de om inte älsklingen hade väckt mig och frågat vad klockan var. Jag hade ju stängt av väckarklockan i sömnen!

Magknipen är fortfarande inte över. Den kommer i vågor! Den kan gärna få gå över innan helgen.. I övrigt då? Jobbar hela långa dagen, sen ska jag hem och göra i ordning lite grejer :) Spännande!!

Nä blää.. jag har ingen fantasi idag! Vet inte vad jag ska skriva.. Har nog tappat hjärnan efter vägen!

Ska ta och göra någon nytta nu! - Se om jag lyckas jobba mig igenom hela dagen utan att det händer någonting. Det är ju trots allt fredag den 13e.. Oooowww! ;)

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Vad ska du göra för spännande ikväll? :)

2011-05-13, 11:46:27 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: