Andas ut

Godmorgon!

Är tillbaka på jobbet igen.. Har haft en rätt så bra helg! Ska inte klaga.. I fredags grillade vi och hade de mysigt. Sen åkte vi ut och tittade på massa saker i skogen. Spännande (?) :P Sen hände det inte så mycket mer.. Allting blev ju lite senare än vanligt så det var ju nästan sängdags när vi kom hem från jobbet.

I lördags var vi och hjälpte S's farmor och farfar med en panna. Eller ja, jag kollade på medans karlarna lyfte in den. Blev bjuden på lunch där innan vi skulle åka hem. Mumma :) Började plocka på ute direkt när vi kom hem. De är sig likt! Sen fick vi skjutsa M till någon som han ville till, passade på att titta på massa hus då när vi ändå var iväg. Det finns många fina :)
Plockade på ännu mera ute på gården när vi kom hem.. Höll på till sena kvällen då vi gav oss ut på en tur innan vi skulle sova.

I går åkte vi till Sundsvall och tittade lite. Gick på alla dom där tråkiga affärerna. Jula, Biltema m.m. m.m. Man blir ju matt i benen av att gå och kolla på skruvmejslar och allt vad de heter. Men både jag och S fick oss ett gott skratt inne på Biltema när det var ett par som stog och diskuterade. Stackars kille, fick inte köpa vilka verktyg han ville. haha.. Köpte med oss lite blommor innan vi åkte hem som jag flög på direkt när vi kom hem.. Så nu hänger det många fina blommor överallt :)
Gjorde inte kväll förrän 11 igår.. Började riva ur garaget som ska rivas.. Körde grejor ner i ena garaget och slängde massa skrot.. Jisses! Kan en människa ha så mycket skrot? En plåtbit, en trasig skruv, 50586868 verktyg. Ja ni förstår säkert! För mig är de där skrot, men för älsklingen är det värt flera miljoner och lite till som det låter på honom.. :P

Men nu ni.. Nu ska jag ta och jobba!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: