Vill ha någonting..

..att se fram emot!
Just nu står man ju och trampar på samma ställe! Skulle vilja planera någonting framöver så man vet att man har något att se fram emot. Man är ganska trött på att bara jobba och jobba utan att det händer någonting speciellt på sina lediga dagar!

I helgen blev det lite gjort iallafall. Fixade på ute med lite grejer, åkte skoter och lite annat!
Idag är man tillbaka på jobbet igen. Lika seg som alla andra måndagar. Längtar tills i morgon eftermiddag när man kan åka hem och känna lugnet när man vet att man är ledig dagen efter!
Får se vad jag ska hitta på. Kanske umgås med lite vänner :) De borde ja faktiskt göra!! Fy skäms på mig som inte träffat dom på evigheter..

Men nu ska jag dra mig en kaffe och sen...börja jobba!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: