Varddag hela veckan!

Hejhopp!

Jobb idag igen.. Jobb i morgon och jobb alla dagar! Eller ja, inte på söndag :)
Blir uppe hos mamma & pappa från idag tills i morgon. Jag ska jobba några timmar i morgon och pappa skulle ha hjälp med någonting så då får S vara hans slav ;)
Har sovit som en kratta i natt. Somnade på engång när vi la oss igår, men sen jäklar har jag vaknat flera gånger. Uppstigning 06:30 efter att klockan ringt från 06:00. Klev upp och stökade på lite. Packade ner saker i väskan och lite sånt! Tog mitt morgonkaffe som jag aldrig hinner dricka annars, sen rullade vi upp mot fjälltopparna! Eller ja, mot jobbet :)

Får se vad vi tänker hitta på ikväll. Blir förmodligen inte mycket gjort. Jag åker väl på att laga maten eftersom att tjejer verkar vara dom enda som är kapabel till sånt! Mamma jobbar så det blir jag och gubbarna till middag.

Har tjatat på att vi ska åka till IKEA på söndag. Men än verkar det inte som om S har fastnat för de. Varför vet jag inte. Kan nog tjata lite mer ;) Om det inte är så att vi hittar en bil till mig då som vi ska åka och köpa. Man kan ju alltid hoppas! Nog att det är ganska skönt att vara utan bil, men samtidigt så känns det lite tomt. Man kan ju inte åka iväg hur som helst, när man vill.

Nej ni. En slurk av det goda innan jag måste öppna portarna!

Ha en härlig helg!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: