Va glad jag blir!

Hej på er!

Va glad jag blir när jag ser att statistiken stiger! Fler läsare, de tycker jag om :)
Kanske är bra att man har kommit i gång lite nu med bloggandet. Men det känns som att den är lite tråkig! Vad tycker ni? Lite fler bilder kanske skulle sitta fint :)

Sitter på jobbet nu iallafall. Försöker ladda batterierna såhär sista dagen inför helgen. Snart är jag ledig, snart kan jag vara vaken längre än till 10 utan att behöva känna någon press.
Gårddagen bestod inte utav så mycket. Kom hem, åt och sen satte jag mig på golvet med alla delar till den där bänken jag köpte. Beskrivningen hade minsann rätt! Man skulle inte vara ensam när man satte ihop den. haha.. Fick efter många om och men be om hjälp! Jag trotsade, skulle verkligen klara de själv. Men när jag inte fick in skruvarna så gav jag upp! Tålamodet var inte de bästa. Men upp kom den och fint blev det! :) Är såå nöjd med den.

Får se vad som händer i helgen. Kanske Sundsvall, kanske bara vara hemma och fixa på. Ska iallafall få besök av storebror och Hälääna! Dom vill ju komma och se min nya kärra ;) Den är såå fin och jag är sååå nöjd. Haha! Nog att den mest står still. Tänkte ta den upp på jobbet idag då många har frågat när jag tänker "visa upp den nya", men eftersom vi behövde en dragkrok för att kunna dra hem släpvagnen ikväll så blev det tyvär så att vi fick åka arbetsbilen. Hmmmm..

Osch, nu kommer det två brackar värsting skotrar hit! Bästa att sluta :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: