Såååååå många..

Gokväll på er!

Har precis slagit mig ner i sängen efter att först ha haft Olivia på besök och sen målat lite i hallen! Trevligt att man får lite besök någon gång så man kan snacka skit :)
Har passat på att betala mina räkningar nu också.. Jag hade ju såååå jäkla många pengar så då kunde jag lika gärna göra de idag! :) Har aldrig varit såhär rik någonsin. Känner mig som en miljonär! haha.. De är billigt när man inte har någon bil OCH när man "glömmer plånboken i bilen".. OJ, the plånkan is home!"

I morgon är det fredag.. Men de betyder ju inte att det är slut på arbete! Jobbar lördagen också. Men sen så ;)
Får se vad helgen har att erbjuda. Möjligtvis ingenting annat än taptetsering!

Haha nej huua.. Jag kan inte koncentrera mig på skrivningen när jag har en bredvid mig som läser över axeln! De blir bara fel då. Ska slänga ner skallen i kudden och kika klart på tvn innan jag ska sova!

Hörs

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: