Man är då blind på båda ögonen ibland

Jaa, nog är man de alltid! Här har jag suttit i två dagar och skrivit om vad jag har gjort och allt sånt. Och nu när jag loggar in så ser jag att inläggen ligger i utkastet! Heja, Jennifer.. Där gör dom ju ingen nytta?! De är ju ingen som kan läsa.. Men jag gör väl ett nytt försök nu då med ett nytt inlägg och nya nyheter!

Helgen var fullspäckad med grejer! Blev ett väldans åkande fram och tillbaka! Men jag gråter inte, blev ju superlycklig tillslut! :)
I Söndags blev det tapetsering av sovrummet. Nu är det i princip klart! Listerna ska målas och sättas upp, och sen är det väl lite grejer som ska upp på väggarna. Men SEN, äntligen!

Hade planerat lite smått med Malin om en övernattning hos henne i natt, men det blev lite svårt då vi ska försöka göra klart med lite saker ute ikväll. Bäst är väl de innan allting blir en enda sörja! Är ju så jäkla slabbigt ute nu.. GRRR!! Halt och blött.. Höll på att slå ihjäl mig i morse när jag skulle gå från mamma & Pappa ner till jobbet. Shit pommes frites vilken cirkus de kunde ha blivit för många åskådare!

Nej ni. Nu ska jag ta och göra mig i ordning för lunch!

Ha det gött

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: