Karensdagar svider..

Hejhopp!

Är hemma från jobbet idag.. Försöker piggna på mig lite! Varken halsen eller magen mår väl så värst bra. Ringde och sjukanmälde mig igår.. Man ska ju inte vara helt säker på att det inte är magsjuka!
Känner mig inte speciellt mycket bättre idag heller.. Blir nog hemma i morgon också!
Hatar att man ska förlora alla pengar första dagen man är sjuk bara.. De svider skapligt att känna hur pengarna bara rinner iväg! Men vad gör man?! Väntar på sina övriga 80% som man får ut dagen efter karensdagen.

Försöka roa mig själv på bästa sätt i några timmar. S har åkt iväg på möte och lunch med jobbet, så här sitter jag och tickar i takt med klockan!

Får se vad helgen har att erbjuda. En halvkrasslig tjej eller en pigg tjej? Nåja, de återstår att se :)

Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen en stund innan den försvinner.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: