Ibland saknar man den där..

Hej allihopa!

Är tillbaka nu efter helgens avbrott.
Har målat och renoverat mest hela helgen! En liten break i lördags när vi åkte in till stan för att köpa färg och lite sånt. Men annars har vi mest hållt oss hemma för att försöka bli klar med målningen.
Sitter mest och väntar på att tapetseringen ska bli klar så man får den ur världen! Men vi får se när tiden finns.
Igår hade vi lilla söta mamma & stressmomentet (Pappa) på besök. Mamma var så nyfiken på hur vi hade det, så då fick dom så lov att komma och kika. Bjöd på fika och visade runt!

För en stund sen satt jag och funderade på lite allt möjligt! Ibland saknar man att få bo hemma hos föräldrarna. De där att få jävlas lite med pappa, trots att han jävlas tillbaka. Höra mammas tjat om alla måsten. Lika så pappas tjat om hur jag slösar och har mig. Haha, tro mig eller ej, men ibland vill man tillbaka till den där tiden! Trots att jag bönade och bad för att få flytta till eget, men när man väl flyttat så vill man nästan hem igen. Hemma är alltid hemma! :) Men dit lär man nog aldrig mer komma!

Ikväll blir det målning igen, så fort jag får komma hem. Jobbar någon timme till, men sen jäklar. Får se om jag måste åka och hämta S innan jag får åka hem. Har ju hans bil idag så nu är det jag som får bestämma när, var och hur han ska ta sig någonstan ;) moahaha. Närå, snäll tjej!

Nu ska jag kila iväg en sväng!
Hörs

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Men hörru!! Vart har du flyttat??? :O:O Och inget har du sagt :(

2011-03-15, 12:44:41 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: