Huvudvärken klättrar över.

Godmorgon!

Har precis pallrat mig upp ur sängen. Lyckades somna om i morse när S åkte. Första morgonen som jag lyckats göra de! Allra andra mornar har jag också  varit uppe runt 7, fastän jag inte har åkt till jobbet.
Är hemma och vilar upp mig i dag också, lika bra är väl de än att jag ska gå och bli mer sjuk till veckan. Eller nått!
Huvudvärken är ju dödens död just nu. Har precis tryckt i mig lite alvedon så det ska gå över. Får se om jag går och lägger mig igen eller om jag ska försöka hålla huvudet uppe och göra någonting lättsamt!

Nacke och axlar kommer att bli min död! Vet inte varför man ska behöva ha så säääätans ont..
Jeje, en slurk kaffe nu och invänta gubbe. Kanske en hunrig gubbe?! Äääh. Han får äta kyckling! Den är ju redan klar.

Siså...March pannkaka!
Vi hörs

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: