HURRAAAAA!!!!

Måste ju inleda de här inlägget med ett jubel. Har äntligen fått min bil såld!! :) Känns faktiskt ganska bra. Trodde att det skulle kännas tungt, eftersom att det var min första bil. Men icke då! Den har väl svikit mig så många gånger så de var väl därför jag inte ens släppte en enda tår. Eller nått ;)
Så nu är man några tusenlappar rikare trots allt! Lägger undan dom till något roligt :)

Jobbar i vanlig ordning till 17:30. Ska avsluta dagen med att städa! Urgh.. Efter de blir det en snabbsväng hem till mamma & pappa för att hämta lite grejer! Färg och några småprylar som är bra att ha!
Sen blir det raka vägen hem för att koka ihop någon mat och sen försöka göra ett ryck med målningen!

Vad har jag mer för roligt att berätta då?! Ingenting tror jag :) Slut på idéer.. Kännes mer helt tom i skallen!
Kan ta och skriva nått mer någon annan dag när det har hänt lite mer :)

/ Jennifer
Postat av: Sverrekarolina

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-07-05, 08:37:04 - URL: http://sverrekarolina.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: