En växel = 4 växlar mindre

Godmorgon, godmiddag!

Tar en liten snabbis här innan det är dags att börja jobba. Gäspar i kapp med spökena idag igen!
Man börjar känna av att man klivit upp supertidigt varenda dag den här veckan. Längtar tills i morgon när man slipper höra den där jäääkla väckarklockan 06:00.

Ska väl vara otroligt glad över att jag tog mig upp på jobbet idag. Vi i princip flög hit. Fick åka på treans växel hela vägen eftersom växellådan tog och strejkade! haha. Men de ska väl snart vara åtgärdat :)
Jobb till 13:30 sen blir det hem och pyssla på. Alla andra är ju ute på skotersafari, men jag måste minsann jobba!!

Nog om allt.. Nu ska jag springa iväg och låsa upp dörrarna, dra på ett leende på läpparna och sen köra ett race innan det blir helg!

Ha en bra helg allihopa
/ Jennifer
Postat av: Jessica

Ja jag har ju haft fullt upp typ hela veckan som va och hela helgen då det vart skotersafari :PMen det kommer :D

2011-03-07, 08:09:32 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: