De kunde lika gärna ha varit jag..

Oj men shit.. Vägarbetare kör verkligen som idioter! Trodde att det kom in en bil på parkeringen nyss, men då dundrar det in en hel väghyvel som ska skrämma skiten ur mig.
Nu ska jag alldeles strax gå på lunch. Åka och någon lunch först, sen ska jag passa på att vara ute den lilla stunden som går. Vädret är ju verkligen toppen! En skoter på de här så hade jag varit ännu mer nöjd :)

I morgon är jag ledig. Får se om jag kanske ska åka och hälsa på Malin då! Eller så blir jag hemma och städar.. De är ju absolut inte lika roligt, men ett måste! Försöka ta mig ut på en promenad då också :)
Till helgen/veckan ska vi väl försöka bli klar med tapetseringen utav sovrummet också! Får se om jag lyckas tjata med mig en viss till IKEA på söndagen :) Hade ju varit lite roligt de.

Menmen.. nu ska jag traska på lunch vilken sekund som helst!
Skriver kanske mer senare

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: