De är la typiskt!

Hejhopp!

Jaha, ska jag börja med att klaga lite så jag får de ur världen?
Har alldeles just för inte så länge sen varit förkyld. Riktigt förkyld! Och nu är skiten på väg till mig IGEN.. Hur kan de vara möjligt?! Ska man behöva vara sjuk en gång i månaden eller?! Hoppas att det går över.. Har jätteont i halsen. Är lurig på att det är någon halsfluss på G! Som vanligt.. Men de är bara att hålla tummarna!

Just nu är det jobb på menyn. Sitter och längtar tills min lediga dag. Inte för att den kommer innehålla så mycket mer än vila, men ändå :) Slippa åka hit är ju guld värt! Ganska segt att åka 10 mil varje dag för att jobba. Walla, ja menar.. de blir ju 40-50 mil i veckan. En resa till Stockholm!

Får se vad som händer ikväll. Kan hända att vi ska fortsätta med köket. Vore nog roligt att få de klart :)
Internationella kvinnodagen idag ju. Man kanske får sitta på en stol och titta på då istället? ;)

Nej ni.. En bafucin till och lite kaffe så blir nog de här bra!

Vi hörs :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: