Dag 3

Dag 3 - En bild på dig och dina vänner.
Oj, de blev ju också ganska svårt.. Skulle jag ha en bild på mig och alla mina vänner så skulle jag ju ha behövt bestämt en träff med allihopa! Jag har tyvärr ingen sån bild.. Så nu vet jag ju inte alls hur jag ska göra!

I Övrigt då? Har varit i Östersund idag, på min lediga dag.. Åkte dit med Malin, men gick mest runt själv. Släppte av henne nere på stan sen åkte jag upp till Lillänge och uträttade lite ärenden. Köpte smink och några viktiga saker åt gubben.. Sen tog jag min kärra och åkte till Jonna på en kopp kaffe och lite skitsnack. De satt fint de :) Är ju kul när man får umgås med folk som man inte träffar så himla ofta!

Sen blev det hemgång.. Har varit och tvättat min bil nu ikväll också! De behövdes ju, så skitig som den va! Hua..
Sen på vägen hem så blev jag för andra gången på nästa 3 år stoppad utav polisen. Fick äntligen nyttja mitt körkort! Visa upp det och blåsa. Grönt på båda delarna, givetvis ;) Första gången jag blev stoppad, vilket var i princip när jag nyss tagit mitt körkort, så hade jag ju inte körkortet med mig! Så de här var första gången som jag fick visa att jag verkligen hade ett körkort. Stolt (?) Njaa.. :)

Ligger i sängen nu och ska snart slå igen mina blå. Kanske ska be om att få bli lite kliad på ryggen? Tror ni att jag får de? Näää.. Knappast! En på miljonen att han gör de.. Skulle väl vara ett undantag om jag har varit ledsen eller något. haha.. Stackars mig! Själv får man klia den där jäkla ryggen på honom mest varenda kväll. Men vad får man tillbaka? Ett arsle och en rygg som säger; Godnatt! Hmmmmmmm....

Nej ni.. Nu ska jag gå och lägga mig :)

Natti
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: