Dag 1

Dag 1 – Ett nyligen taget foto på dig och 10 intressanta fakta om dig själv.
Jag har faktiskt inga nytagna bilder på mig själv. Eller ja, på telefonen har jag ju lite bilder men det är där de. Kommer inte åt dom bilderna för tillfället. Men sen då? 10 intressanta fakta om mig själv? Tjaa, jag kommer inte på någonting för tillfället. Ni får fråga mig om det är någonting så ska jag försöka svara :)

 

Dag 2 - Meningen bakom ditt bloggnamn.
Meningen bakom mitt bloggnamn? Ja jag undrar egentligen.. Finns väl ingen direkt mening bakom det. Är väl för att det skulle likna mitt förnamn så mycket som möjligt. Kallas ju för färan, jeffe, jenny, fä, och alla möjliga, konstiga smeknamn! Är väl därifrån det kommer; fiifaan :)

 kan ju ta en gammal bild på mig själv, bara för att :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: