Bloggen blir lite tråkig!

Hej på er!

Jag var tvungen att byta till en design som fanns här på bloggen redan. Min är ju så konstigt just nu, och jag vet inte när jag ska ta mig tid att träffa Jessica så hon kan göra en ny åt mig! Men det märks väl :)

Just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå. Vill ingenting annat än att åka hem! Är helt färdig efter den här dagen. Man har varit som en yr höna hela dagen! Stress, skrik och panik. Ibland tycker jag synd om min skalle faktiskt.
Blir en innekväll i kväll verkar det som. Stormen tar över från alla håll och kanter. Ska väl försöka bygga ihop min bänk som jag var och köpte igår på jysk. Har tittat ut den där hur länge som helst nu, och äntligen är den min!
Blev ju lite snål i början när jag såg den, tänkte vänta tills den kom på rea men det hände ju aldrig. Med min vanliga tur. Så det fick bli det rätta priset. Men det var den nästan värd :)
Packade upp den ur kartongen igår men jag gav upp lika fort. Orkade inte tänka!

Var då som sagt inne i stan hela dagen igår. Umgicks med Jonna och lilla prinsessan! Drack massa kaffe och pratade skit en liten stund innan vi gav oss in till jysk m.m.
sen åkte jag och släppte av dom på P's jobb och vinkade adjö!
Kom hem och åt med gubben, plockade på lite ute och sen åkte jag till Olivia. Plockade upp henne och åkte runt i bilen en sväng. Hon ville ju provköra min nya kärra ;)
Sen blev det hemgång och nergång i sängen. Tittade på tv och myste till det lite innan jag slog igen mina ögon för natten.

Nej ni.. Det blev ett långt inlägg nu ju! Tiden rann iväg fortare än jag trodde. Nu ska jag stänga igen och gå hem :)

Ha en bra kväll :)
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: