Att ett dåligt humör...

..Kan förstöra så mycket som en hel natt med sömn! Godmorgon på er! Eller ja, godmorgon och godmorgon. Sitter på jobbet nu och försöker ladda upp så jag klarar av att hålla mig vaken.
Har sovit som en ............... i natt! Och allt tack vare att jag blev på dåligt humör.

Nåja.. Jobbar till 13:30, sen får vi se vad som händer. Ska höra med brorsan om han ska åka och titta på bilen som jag ev. ska köpa! Har inte riktigt bestämt mig ännu.. Det känns inte som att det "klickade" riktigt när jag såg den. Kanske för att den inte var svart? ;) Vette tuusan..Vi får se ikväll hur det blir. Kan hända att jag kommer hem med en ny bil, eller så fortsätter jag att leta, i vanlig ordning!

Men nu ska jag iallafall gå och ta mig en kopp kaffe och en banan. Sen ska jag jobba vidare :)

Tjing!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: