Strul på linjen!

Hej på er allihopa!

Hoppas att ni inte har saknat mig allt för mycket ;) Har inte haft möjlighet att blogga någonting på över en vecka. Dels för att det är tjall på tråden här på jobbet och sen när man är hemma så har jag aldrig tid att sitta vid datorn då det ska hända så mycket annat.

Jobbar iallafall på som vanligt.. Lite mer än vanligt ska man väl kanske säga! Den här veckan blir det 6 av 7 dagar och nästa vecka blir det 5 av 7. Ledig en dag och det är söndag. Undra hur pigg jag kommer att vara nästa fredag 17:30 när jag går ut genom dörren!? Men som tur är så har jag bara 2½ vecka kvar till semester.. FIIRA!

Jag har visserligen fler bra dagar som väntar mig. På fredag kommer bästa Diana hem från Malmö och hälsar på. Min lilla Diddi, så som jag har saknat henne! På lördag är det cruising, jag har lovat att jag ska gå ut, men jag kan tyvärr inte lova att jag tänker dricka någonting eftersom jag inte har någon lust att ligga och hålla i mitt huvud den enda lediga dagen innan jag kliver på en lång vecka igen! De kommer jag aldrig att klara av. Kan väl hända att jag tar nått glas vin, men inte mer! 

Igår blev det en träff med Olivia efter jobbet. Fikade på brödbiten, snackade lite skit, delade skvaller och hade det mysigt i solen. Köpte med oss en låda jordgubbar hem till henne, smaskade i oss allihopa i ett svep. Sen bar det iväg hem till kärleksnästet. haha.. Njaa.. Spisen vare faktiskt! Lagade mat till gubben som kom sent bara för att jag hade ställt i ordning och gjort allting färdigt tills han i vanliga fall brukar komma hem från jobbet. Men de är väl så när jag inte är med.. Då kan dom skruva hur länge dom vill ;) 

Men nu ni.. Nu ska jag inte slösa mer tid utav min lunch till de här. Nu ska jag äta!

/ Jennifer 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: