Stanna stanna stanna!

Hej på er!

Förlåååt för en dålig uppdatering. Hoppas att ni inte lessnar på mitt sega jag!
Hade nästan glömt bort bloggen ett tag! Men det har inte blivit någon sväng vid datan under "semestern". Har försökt att vila upp mig under dom dagarna!

Var som sagt ledig Tors -Tisd. Njöt av varenda sekund som gick utav de få dagarna. En dag åkte vi och hälsade på mamma och pappa i Solle, sen har vi bara tagit det lugnt. Levt livet med andra ord!

Igår var jag ledig, passade på att sola lite då det väl är fint väder. Fick mer en bränd hy än en brun. Förstår inte att jag alltid ska misslyckas med att sola rätt! Bränner mig JÄMT... Ser ut som en räka idag. Röd i ansiktet, på bröstet och över armarna. Blir inte alls förvånad om folk frågar mig idag om jag har solat ;) "näärå.. Lite generad bara" Eller?

Ikväll när jag kommer hem så ska jag slänga av mig mina jeans, kasta av mig tröjan och byta om till shorts och linne. Håller seriöst på att svettas ihjäl i dom här kläderna. Tackar mig själv för att jag tog med en kortarmad tröja i morse, annars hade jag fortfarande gått runt i fleecetröjan! Och hade jag gjort de, då hade jag inte levt nu. Hade bara varit en blöt fläck.
Man får vara glad dom gångerna man kan springa in i dom stora kylarna. Svalkar lagomt gött där inne :) Men de allra bästa är när man kan gå in i lagerfrysen och stänga dörren. haha.. Där är det svalt!

Nej ni.. Städning utav butiken innan det är dags att gå hem!
Vi hörs någon annan dag :)

/ Jennifer

4 Månader :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: