Sockersöt eller sur som salt

Hej och godmorgon på er!
Jag är steg upp med tuppen idag. Fast egentligen så har jag ju ingen tupp, men älsklingens lillebror kan vi få kalla för tupp, det var ju han som väckte oss i morse typ 06:30.
Låg och drog mig en liten stund innan jag hoppade upp ur sängen.
Drog på mig några kläder och pratade med grabbarna en sväng sen tog jag bilen och åkte upp till mamma.
Min lille prins är ju hos dom i helgen, så vad gör man inte för en sån sockertopp som honom? :)
Moster egna lille hjärta som är det finaste som finns!

Fikade och busade en stund med lillgubben en stund innan det var dags att bege sig till arbetet. Så nu är man här i väntan på att jag ska börja jobba.
Blir jobb hela dagen enda till 17:30, efter de ska vi  äta middag hos mamma & pappa. Får se om vi kanske blir kvar här uppe tills i morgon eftersom att jag ska jobba i helgen.
Kan vara skönt att slippa resorna en dag iallfall.

I Helgen ska jag passa på att sola lite mer. Började bli desperat efter lite färg. Nu när man väl börjat bli brun så vill man inte sluta sola :) Jag ska vara bruuuuun innan sommaren är slut. Kan ju inte se ut som en isbjörn!

Jaha, nehe... Lite jobb nu då kanske?
He låte fint de :)

Ha en solig dag allihopa!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: