Skriker rakt ut åt alla håll

Hej allihopa!

Lunchar som vanligt vid den här tiden. Tog först en promenad innan jag staplade tillbaka till jobbet för att käka. Blev strandsatt här i morse eftersom att S var tvungen att åka till Östersund och lämna en topp till sin bil.
Tar mig ingenstans så det fick ju lov att bli en lunch på jobbet :)

Igår var väl en dag som man gärna inte lägger på minnet. Mådde allmänt konstigt! Vet inte om det är pms eller något annat. Var jag inte sur så var jag ledsen och grät, och var jag inte ledsen och grät så var jag på ett  Hyperhumör-Allan-Ballan.. Kom iallafall ut på en promenad senare på kvällen när tårarna hade lagt sig och älsklingen försökt förklara för mig tusen och tusen gånger om att han älskade mig.. Haha, då tog jag hans hand också gick vi ut på en promenad! Vet inte om han älskade mig efter de.. Han liftade efter halva vägen :P

Ikväll när jag kommer hem så blir det först middagslagning.. Sen får vi se om vi ska fixa i ordning potatislandet så man har de gjort innan midsommar! Vet egentligen inte när man ska ha fått ner dom under jorden.
Hur som helst.. I morgon åker vi nog (förhoppningsvis) till Östersund.. Ska storhandla och köpa nya skor till både mig själv och karln :) Jag måste ha ett par sommarpjucks!

Men nu ni.. Nu blir det jobb!

/ Jennifer
Postat av: Jessica

tacK :D

2011-06-19, 11:04:52 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: