Har konstaterat att detta är en skitdag

Hej på er!

Äntligen får jag sätta mig ner en liten stund för att andas ut! Förutom min onormalt korta lunch så har jag inte hunnit med en enda rast idag! Eller jo nu ljuger jag.. 3 minuters kafferast i morse! Har sprungit som en galning fram och tillbaka, yrat runt och snubblat över tusen saker! Har konstaterat att detta var en skitdag, men trots allt stress så har jag ändå haft det ganska bra! Det känns som att jag har kunnat skratta åt allt strul :) Tummen upp.

Kan väl inte riktigt hissa de där med mensvärken.. Den hade gärna fått försvinna! Pallar inte med magknip och ryggvärk bara för att man ska behöva skjutsa ur sig en massa snusk en gång i månaden. Dissa!
Längtar hem till en lång och skön (välbehövlig) dusch! Men först ska jag nog ta mig ut på cykeln en sväng. Hoppas bara att älsklingen kan laga den åt mig! Premiärcyklade igår, men trampan höll inte riktigt hela vägen.. Pappas lagning var inte så vidars bra!
Antingen ska jag köpa mig en ny cykel eller så önskar jag mig en i födelsedagspresent. En som jag kan ha nästa år :)
Men det var iallafall roligt att cykla.. Trots att den smala sadeln tryckte in i sittbenen på mig!

Nej nej och åter nej! Nu har jag inte tid att vila.. "Sätt igång nu, skynda, ila,vi har inte tid att vila"

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: