Ett sista ryck och en bästa väns födelsedag

Hej allihopa!

Ja jag kan ju inte annat än att vara glad för studenternas skull som fick ett någorlunda fint väder idag. Grattis till alla som tagit studenten idag!
Tänk att det är två år sedan man stog på flaket och var superglad.. Skrattade, sjöng och tjoade! I ett helt dygn höll vi i gång. De skulle man ju aldrig orka med nu!
Jaa, nog kommer man ihåg varenda minut utav den där dagen trots att det var några år sen!

Här och nu försöker jag peppa mig själv till att göra ett sista ryck på 3½ timme innan jag får "semester". Blir ledig enda tills på Tisdag. Helt otroligt!! :)

Ikväll blir det ett besök hos födelsedagsbarnet. Malin fyller 21 år, och det ska vi fira :)
Ska försöka tvätta och städa undan lite ikväll också.. Hoppas att man hinner klart. I morgon ger vi oss av :)

Nej ni.. Ladda inför ett sista arbetspass!
Ha det bra

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: