4+5 :)

Hej på er allihopa! :)

Hoppas att ni mår bra trots de lite halvt tråkiga vädret!
Själv sitter jag på jobbet och låter timmarna gå.. Fast just nu har jag ju faktiskt lunch! Planerar kvällen lite smått.. Tror att den kommer få bestå utav lite träning faktiskt. Får försöka lura med mig gubben ut på en cykeltur eller så får vi promenera. Vilket som, huvudsaken är att jag får komma ut!

I morgon blir det ett besök hos syster på salongen. Har säkert skrivit om de redan?! Efter de vet jag inte vad jag ska hitta på. Göra ett besök i stan kanske :) Vi får se..

Nu är det 4 veckor och 5 dagar kvar tills jag går på semester! Känns det underbart eller?? Ojoo.. Ska njuta av varenda sekund dom veckorna. Blir jobb en eller två dagar på första veckan, men de får jag ju ta igen i slutet av min semester istället :)

Nej ni.. Tiden börjar rinna ut! Dags att fortsätta jobba.

Ha det bra allihopa!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: