Från slut till start

Hej på er!

Kommer tillbaka nu efter ett litet uppehåll. Har känt att det inte varit någon idé med bloggen nu den senaste tiden! Har inte haft någonting speciellt att skriva om. Har väl kanske inget roligt att berätta nu heller för den delen!
Men jag slänger in några rader trots allt.

Veckan har gått någorlunda fort ändå. Jobbar Mån-Fre 9 -17:30. Är väl kanske inte så lattjo att jobba när solen steker på utsidan av huset. Hade hellre legat ute i en solstol.

I Måndags fick vi besök av mina fina vänner, Malin och Diana plus lille pärlan. Käkade jordgubbar och pratade lite allmänt! Roligt att Malin kunde komma och kolla hur jag bor :)
Tisdag var en ren skitdag! Hade hellre grävt ner mig än att behöva uppleva den dagen.
Igår var väl ungefär en likadan dag.. Allt var skit! Men nu hoppas jag på att allt ska vara över. Vem orkar gräva ner sig egentligen?! ;)

Ikväll får vi se hur det blir. Kan hända att det bara blir en sväng hem och vända. Har lite jobb här uppe som vi måste fixa innan semestern! JAA, semester!! Det är ju bara en vecka kvar nu tills vi blir ledig. Smider planer för fullt :)

Men nu ni.. Nu ska jag trixa lite!

Ha en bra dag
/ Jennifer

Stefan <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: