tvåtusenelva

Hejhopp!
Jaha, då var det ett nytt år också. Tiden går fort när man har roligt :)
Just nu ligger jag hemma hos Diana och känner lugnet en stund. De är väl snart dags att kliva flaskan igen! hehe, ja vi får väl se hur det blir..
De var en helt okej kväll igår. tillbringade den hemma hos Jessica tillsammans med massa olika människor. Men man somnade iallafall gott i natt/morse efter alla galenskaper.. Hade ju jobbat, så det blev en tidig morgon och en sen kväll.. Sliten, ojaa :)
Idag har vi varit ute och åkt skoter, jag Diana och Krille :) Lite lätt kyligt, men de va faktiskt roligt att äntligen få åka lite. Och köra för den delen! ;)
Menmen, nu ska jag ta med mig min ängel Diana och pallra ut i bilen, åka och hämta min kvarblivna alkohol uppe i gulldalen. Sen kör vi!! :)
Va gör vi? Nu kör vi!
Ha en bra dag allihopa
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: