sjukstuga!

Hejsan allihopa!

Jaa, jag har då fortfarande inte blivit frisk! Har snarare blivit sämre.. Men är på jobbet idag ändå! De är så det är. Men jag är tacksam över den hjälp jag får :)
Har fått en ny tid hos läkaren i morgon, så nu får vi väl se vad dom gör med mig. Kanske lika bra att skicka mig till bårhuset direkt ;) Närå.. Men jag hoppas att dom gör någonting åt öronen och hostan iallafall. Pallar inte ligga vaken på nätterna och hosta så man håller på att kräkas!

Hade ju hoppats på att få bli frisk tills i helgen. Men icke då! Bara bita ihop.. Ligga inne och vila upp sig ännu mer! Har snart inget tålamod till att ligga still. Men så fort man är uppe och gör någonting så blir man ju helt slut.. Benen orkar ju knappt bära en!
Huuuuaaa...

Nej men nu ska man kanske åka tillbaka och jobba några timmar till.. Sitta på kontoret och pimpla kaffe :) hehe.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: