Min gröna sköna!

Jaha då var man här igen då. 2011 har ju börjat som en påse nötter på havets botten!
Man blir ju inte ett dugg förvånad längre över människors otroligt tråkiga liv!
Varför ska man hålla på sprida ut en massa falska rykten om andra? Fel att bara låta andra vara.. Orkar inte bry mig längre om hur folk håller på där nere.. De enda dom verkar va bra på är ju att snacka om allt och alla!

I övrigt så har det väl varit lugnt. Är inne på dag 2 av 5 den här veckan när det gäller arbete. Jobbar helgen den här veckan också. Känns tungt :/ Men de är ju pengar..
Kvällen kommer att bjuda på en tur i backen med Diana. Om jag nu får tag i henne!!! Mobilnätet, eller ja rättare sagt hela nätet har ju slagit ut.. Verkar som att hela Sverige är drabbade, utom jag! Här uppe funkar de hur bra som helst..

Bilen är på service idag, så det blir promenader vart jag än ska.. Eller ja, jag ska väl inte så värst långt! Ska stanna kvar på jobbet över lunchen och städa! Mums, fräscht!

nej ni, har inga idéer längre!

Vi hörs

/ jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: