Man hinner mycket..

Hej på er!

Jaha, nu var det väl dags att uppdatera sig igen! Ska ta och fundera över vad som har hänt dom senaste dagarna.
Har ju iallafall gått och blivit förkyld nu...Typiskt! Fick gå hem från jobbet vid 12-tiden och vila mig några timmar. Men det är fortfarande inte bra! Får se hur det går i morgon, om man kanske måste bli hemma! Inte så mysigt att stå och nysa och hosta mot alla andra.

Men annars då? Bilen jävlas med mig så jag håller på att bli tokig.. Trodde att det var slut på problem nu, men icke då. Var och besiktigade den i onsdags och då var ju såklart bromsslangarna trasig.. Bara att beställa nya och byta! Sen när dom äntligen är bytt så kommer drivknuten på att den vill gå sönder! TOPPEN.. Bara dyra grejer hela tiden.. Så nu kan man ju sluta drömma om allting annat när lönen kommer. Varenda krona kommer väl att gå till den där jäääääkla bilen! Hoppas bara att jag får den såld sen.

Annars så är det lugnt. Var med Jessica förra helgen! Riktigt trevligt :) Har ju inte träffat henne på läänge. Eller jo, på nyårsafton var vi ju hemma hos dom.. Men att få umgås bara hon och jag, de va inte igår :) Nog att vi var flera andra typ hela kvällen. Men vi var ju nykter iallafall, mot för vissa andra :)
Veckan var lugn. Hände inte mycket! I fredags kom A hit, och de va riktigt roligt! Har inte träffat honom sen i påskas! Pratade massa gamla minnen.. Ibland önskar man att man var liten igen.. Shit så mycket vi skrattade åt allt vi gjort :)

Men nu ska jag ta mig en halstablett, några sprut av nässprayen och trycka i mig ipren! Får hålla tummarna för att jag blir frisk snart så jag kan gå ut och leva livet igen..

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: