Det skulle bli en krogrunda men det blev..

Hejsan på er!

Nu är man tillbaka igen. Frisk som en nötkärna! :)

Är hemma hos Malin för tillfället och hälsar på. Hon är hemma på timmar så då passar jag på att umgås med henne. Ska dessutom hämta min dator som jag tog och glömde här i torsdags!

Helgen har inte erbjudit så mycket som det var tänkt från början. Jonna frågade ju om jag ville komma in så vi kunde gå ut och ta oss någon öl. Men så blev det inte eftersom jag helt och hållet tog och tänkte på massa annat. Var in till stan en sväng igår em. och hämtade en bil, sen blev det inte speciellt mycket efter de.
Kom hem runt 9 igår kväll. Allting var tråkigt & värdelöst så jag gick och la mig typ vid 10.

Vaknade typ 9 i morse och kunde verkligen inte somna om, så då hoppade jag upp och började tvätta lite. Renbäddade sängen och duschade! Nu så känner man sig riktigt fräsch! ;)
Jaahaaa.. Vad mer då? Bilen är ju trasig, fick låna mammas ner hit. Hon är snäll hon :) Tjuriga pappa vägrar ju ta ut sin bil nu när det är tö. DEN KAN JU FAKTISKT BLI SKITIG!! haha, pappa i ett nötskal.

Ååååh, nu kom Lisa och bjöd på wienernougat. Mums!! :) Bäst jag springer och umgås lite med dom nu då :)
Vi hörs!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: