De va förkylning och kräkis....

Hej, Robert här!
haha.. närå :)
Jaa, nu är man på benen igen efter alla dessa sjukdomar man har dragits med! Nog med att man var dödssjuk i förkylningen förra veckan. De räckte ju tydligen inte, för nog skulle jag allt ta och bli magsjuk också! Fast jag ska nog inte klaga. Klarade mig ganska lindrigt undan om man jämför med vissa andra som blivit sjuka!
Vaknade i söndags morse och mådde så fruktansvärt illa så jag trodde att jag skulle spy, men icke då. Sen blev de ju som de blev efteråt. Men jag sov i princip hela tiden från 09:30 på söndagen till 08:30 på måndag morgon. Snacka slutkörd. haha. Plus att jag sov från typ 23:30 på lördagen också. Många timmars sömn gjorde mig till en mycket utvilad filur ;)
Magen är väl inte speciellt kaxig nu heller, men jag mår som vanligt utöver de.
I morse, eller ja.. Snarare 04:00 så vaknar jag av en inte allt för rolig händelse. Men efter några sekunder i chock så insåg vi att pappa gått och dragit på sig kräkisen! Bläää..(stackarn mådde inte alls bra) Packar väskan illa kvickt och rusar ut i bilen. Lämnar stackars mamma med allt..(FÖRLÅT!!!) Flydde hem till M som var den lilla bacill-spridaren från alla första början ;)
Hade ju tur som fick komma till henne. Annars hade jag fått lov att bo i bilen tills alla där hemma blivit frisk. Vägrar ligga och lyssna på alla som är sjuk. Ligga inlåst på rummet är ju de värsta som finns.
Med lite ångest så har jag ringt mamma i princip varannan timme för att kolla hur dom mår. Men nu blev hon så less på att jag kollar dom hela tiden så nu sa hon "vi klarar oss ska du se!" de där var ju = Sluta ring hela tiden! Men man blir ju orolig ju =)
Bara vänta och se när man får komma hem nästa gång då. Kanske till helgen, eller kanske till veckan. haha. Men jag måste ju åka upp dit och jobba i allafall. Blir väl på torsdag om jag är fullt frisk då :)
Nej ni, slut på kräk snacket. Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kika på film! Tidig morgon bidrog till en tidig kväll.
Natti natti :)
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: