Tisdag likamed en dag kvar.

Jaa men hej va!

Jobbar och står i, även idag. Men nu är det bara några timmar kvar tills jag kliver på mot min lediga dag! Älskar onsdagar :) Men efter de blir det jobb hela veckan ut + helg! Urgh.. Det är ju mindre roligt!

Har varit ute på en promenad på lunchen. Trotsade regnet och gick ut ändå! Blev lite blöt om huvudet, men va gör de ;)
Får se vad kvällen och morgondagen har att erbjuda! Beror väl lite på de.. Håller tummar och tår för att delarna till bilen kommer ikväll så jag får den lagad.. Annars får jag väl smöra för lilla mamma då :)

I övrigt? Ingenting nytt.. Allting ser likadant ut! Ingenting förändras till varken de bättre eller de sämre!
Dock måste jag väl försöka ta tag i lite saker för att det ska bli någon ordning! Orkar inte ha det som de är nu! De är ständigt tjafs & bråk, så fort någonting inte är som de ska så blir det bara feeeeeeeeeel.. Orkar inte!!

Jaja, man kanske ska förbereda sig lite inför arbetet?! Vi hörs :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: