Spouka!

Jo men hej!

Nu börjar jag räkna ner minuterna tills jag kliver på den där underbara lediga onsdagen! Tjoho.. Cirka 50 minuter kvar tills jag kan låsa dörrarna.

Glömde ju att berätta om min skräckupplevelse i förra inlägget.. Ni som vet vart jag jobbar vet ju även hur omtalat de här stället är.. Dvs. historier om spöken och allt!
Jag har alltid varit så skeptisk mot spöken och sånt! Jag vill inte tro på de, och då gör jag inte de heller. Trots att jag & Anna var med om någonting för 3(?) år sen, då vi jobbade på spökprästgården. Både hon och jag blev fälld i trappan när vi varit och hämtat disk..
Men idag iallafall..Jag gick in i ett rum för att packa upp lite grejer som kommit på morgonen..När jag står där så släcks plötsligt lampan!! (Lampknappen sitter vid dörröppningen. Jag stog på andra sidan rummet!) Trodde först att lampan hade gått sönder eller något liknande.. När jag ska gå därifrån för att hämta en ny lampa så trycker jag på knappen för att "stänga av strömmen". DÅ TÄNDS LAMPJÄVULEN!! - Kan ju lova att jag var en inte allt för kaxig liten tjej som sprang ut därifrån illa kvickt! - Hädanefter ska jag nog ha lite respekt för spökena ;) erhm.

Nej ni.. Dags att fortsätta räkna ner minuterna!
Hörs kanske i morgon

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: