Människor utan respekt.

Finns tydligen gott om såna! haha.. Sak samma! Jag blir så fruktansvärt irriterad på vissa människor. Helt ärligt!
Varför kan vissa inte acceptera saker & ting som dom egentligen inte har någonting med att göra?!
Är det enbart för att reta upp en? Eller är det avundsjuka? Sånt som tyder på att man fick någonting som dom aldrig fick?! Aaaah.. Vill bara säga en sak; LÅT OSS VA I FRED!!! Och hjälper det inte att lyssna på de där så kommer man ju snart behöva ta till på allvar..

I vilket fall som helst.. Tillbaka på jobbet efter en ledig helg! Hade det riktigt trevligt vissa stunder! I fredags blev det inte mycket gjort för våran del. Kikade på tv mest hela kvällen. I lördags blev det först skoteråkning och sen middag :) Trevligt vare iallafall.
Igår var det väl tänkt att det skulle bli mer än vad som blev.. Låg i sängen typ halva dagen. Sen hittade vi en bil till mig som vi försökte ringa på 100.000 gånger! Men det var inget svar.. Fick se i morse att det var något mysko med den där annonsen! Synd var väl de, bilen var ju suuuperfin :)

Jaha, det är ju alla hjärtansdag idag också! Ingenting blir väl annorlunda för de ska jag tro.. En lite godare middag kanske? Hmm.. Beror väl på vem som lagar ;)

Nej ni, alla nyfikna, sura, glada, förbannade och söta läsare! Nu ska jag ta och jobba vidare i hopp om att den här dagen tänker ta slut så jag får åka hem :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: