Mamma bjuder på uppiggande..

Godmorgon! :)

Nu är man hemma hos päronen och tjuvar datan en sväng. Dricker en kopp kaffe innan det är dags att dra på sig lite smink och fixa inför jobbet! I morse var jag tröttmössa kan ja lova er. Shit, jag skulle betalat miljoner, bara jag fick sova.. Men i morgon får jag sovmorgon iallafall ;) Ledig!! Då blir det stan för att köpa lite grejer. Hemlisar och lite annat, färg eller va de nu va.. Sak samma :)

Håller tummar och tår för att den här dagen ska gå fort! Har verkligen ingen lust att jobba.. Jag vet hur dryg tisdagarna är!
Ledig i morgon, och sen är det jobb tor, fre, lör.. Urgh! Mördarveckan är här..

Ja ni, jag vet inte vad jag ska säga mer.. Pappa står och hoppar som ett litet barn här bredvid mig, han vill att jag ska gå in och kolla på en audi på blocket nu.. Tydligen någonting som han ville att jag skulle kolla på!
Snälla, håll tummarna för att jag får en ny bil nu då :)

Uppdaterar mer någon annan dag när det finns lite roligare saker att berätta om!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: