Lördag hela veckan..

Hej på er!

Kanske ska passa på att dra ihop ett litet inlägg innan det är dags att börja jobba?
Önskar bara att den här dagen och morgondagen gick fort så jag fick vara ledig sen. Allting känns så tungt när man vet att man ska jobba helgen :/ Det är ju mycket skönare att vara ledig ;)

Veckan har inte haft så mycket att erbjuda. I Onsdags var jag i Birsta med Marina :) Blev lite handlat, men kom ju hem med lite grejer iallafall. Och desto mindre rik!
sen var vi och kollade på en bil till mig som jag har spanat in förut. Hmm, den där måste jag fundera på lite till :) Jag vill ju ha en koooooombi, PAPPA!

Jaa, vad ska man säga mer då? Har faktiskt inte så mycket att berätta. Noll koll på vad jag har gjort dom senaste dagarna. Eller ja, jag vet ju.. Men.... Ja säger inte allt :)

Nu är det dags att börja anstränga sig lite!
Trevlig helg på er!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: