Joppe & Jag

Hejsan allihopa!

Jaha ja.."Bara" 3½ timme kvar av den här dagen. Hade önskat att man var ledig i morgon. Men icke då! Måste plåga mig upp ur sängen och åka på jobbet..

Har lunch för tillfället. Har varit ute i snön och busat med Joppe! Den lille gosplutten får vara med mig idag :) Fast han är ganska så sur på mig då han måste ligga i sin bur hela tiden! hehe..
Han går runt och låter förbannad. Kan de vara så att han är de, på riktigt?

Jaha, vad mer då? Ska fixa klart smörgåstårtan ikväll så den är klar tills i morgon. Blir lite tajt om jag ska hinna göra den när jag kommer hem från jobbet..

Hur som haver.. Vet inte vad jag ska skriva faktiskt!
Hoppas att alla från en trevlig helg så hörs vi :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: