Jävla Gävle!

God eftermiddag mina vänner, stalkers och allt vad ni är! :)

Sitter och vilar på maten efter att ha haft lunchrast! Funderar på lite av varje. Kikar lite smått efter en ny bil. IGEN! Jag kan lova att fröken tände på alla cylindrar igår iallafall.
Hittade en sån superfin Audi a4 -05 igår som vi ringde på. Bestämde med ägaren att vi skulle ha den. Skyndade mig att stänga på jobbet så vi inte skulle komma iväg så sent. Rusade hem till mamma och pappa för att låna pappas bil så vi säkert skulle ta oss hela vägen ner! Stressar som bara den hela vägen hem för att hämta datorn och bankdosan! Ringer ägaren när vi börjat åka och ber om adressen dit han bodde. Han skulle så stort skicka ett sms med adressen så fort som möjligt! Efter en stund så plingar det till i telefonen och vi får ett sms där det står; "bilen är såld. Ursäkta..Tjejen hade sålt den" .. WHAAAT?!! Blev man lite förbannad eller? När man har bestämt att man ska ha bilen och att man är på väg så kan man väl fasen inte säga sådär?! Nåja.. Ringde som en tok till honom, och det dröjde ju tusen år innan han ens vågade svara.. Men sen efter många försök så svarade han och bad så "hemskt mycket om ursäkt" Han skulle ge oss ersättning för den onödiga resan - Men har jag fått några pengar? Öhm.. Nej! Det finns då gott om idioter här i världen..

Var ju bara att återvända hem igen! - Bättre lycka nästa gång!

Kvällen blev väl som den blev. Inte den roligaste i mitt liv. Men man lär sig av sina misstag! Eller nått i den stilen. Men nu är allting sig likt igen :) Hoppas jag..
Slängde ner oss i sängen efter allt, kikade efter en ny bil. Men ingenting hade kommit ut! Slog igen locket och dunkade huvudet i kudden. Somnade på 2 sekunder! Vaknade i all världens panik och undrade om jag hade stängt av kaffbryggaren.. sprang in i köket, ojo de hade jag! Tillbaka till sängen och somnade om lika snabbt..

ooj.. De blev ett långt inlägg! Dags att ladda upp de och börja jobba nu då :)

Hörs hane haj!

/Jennifer
Postat av: Jessica

Fan va jävla cp förbannad jag hade blivit! Vilka jävla idioter det finns. hoppas du hittar en ny bil nu då :/

2011-02-24, 12:02:24 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: