Jajamen!

Godmorgon, gomiddag, gokväller..

Tillbaka på jobbet för att avverka några timmar. Hinkar kaffe innan det är dags att slå ett leende på läpparna!
Längtar tills jag slutar, då ska jag hem och pussa på min prins som ska vara hos mamma & pappa i helgen! Den lille rackarn åker till Thailand på torsdag och blir borta i 2 veckor!! Moster är inte avundsjuk, nejdå inte alls.. Jag hade absolut inte velat byta liv med honom dom där två veckorna. Förstå vad skönt att få ligga på stranden med en drink hela dagarna. Nog för att han inte kommer göra de, men ändå :)
Han lär väl sitta och bygga sandslott med sin bamse-keps.

Hoppas att han är på gott humör så vi kan leka mycket ute i snön när jag kommer hem från jobbet. Man blir ju så glad när han springer runt och ropar "motte Jännipuur, kom hiiiiiiiit!" Eller när han bara är allmänt jävlig och ska retas med mig, så som jag gör mot honom. Bara de att han blir skitsur på mig när jag retas ;)
De där är minsann mosters hjärta de!<3

Jaha, kvällen kommer väl inte att bjuda på så mycket. De enda jag har planerat just nu är att umgås med systeryster & lillprinsen!  Väntar ju med spänning på mina hårprodukter som syster tagit med sig från hennes salong. Nu slipper jag dampa för att jag inte har de jag behöver! :)

Jaha, nehe.. Man kanske ska sätta i gång och jobba nu då!
Ha det :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: