I mina nya..

Godmorgon på er!

Sitter på jobbet och förbereder mig lite innan det är dags att börja jobba.. Så snart mina fötter har återfått värmen efter promenaden ner hit i morse så ska jag sätta fart!
Var hem till mamma & pappa en sväng och drack kaffe & sminkade mig. Orkar inte göra sånt sisådär halv 7 på morgonen! Då vill man helst bara kliva rakt upp ur sängen och sätta sig i bilen..

Igår var jag inne i stan med Helena & Emma. Traskade runt och letade oss lite kläder, var väl mest jag som hittade något :) Helena köpte en resväska, en väldigt snygg! Hoppas att hon får plats med 25 kameler i den nudå, och att brorsan orkar med att dra hem den. För hon ska ju säljas där nere ;)

Blev inte många saker gjord efter att jag kom hem igår.. Åkte och handlade, lagade mat sen blev det tv tills det var läggdags!

Håller tummar & tår för att pappa ska ringa på bilen idag också... Men alla ni som känner honom vet ju att han alltid ska slå tvärsidan till. Men tjatar man nog mycket så går det :) Får se om jag blir nybilsägare på söndag! Wohooo..:)

Jaha... man kanske ska springa och hämta sig en kopp kaffe, sen börja allvaret med att registrera lite grejer på datan :)

Have a nice day!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: