Helgen blev ett dopp i vattnet

Jaha ja, nu var vi tillbaka till varddagen igen! Egentligen så känns det som att den här helgen har varit riktigt lång. Men när man ändå tänker tillbaka så har det gått ganska snabbt!
I lördags åkte vi in till stan över dagen. Köpte tapeter (ÄNTLIGEN!) och massa andra saker till huset. Kom hem runt 6 -tiden, fixade lite grann och sen var det bara till att sätta i gång med tapetseringen! Höll på till sena natten och än är vi inte klar. Har lite kvar i sovrummet. Men sen så :)

Igår passade vi på att dra oss ut eftersom det var så fint väder! Åkte iväg med skotrarna en sväng. Sen dumpades jag av i snön, där fick jag sitta och titta på när grabbarna körde skoter på vatten. Bäst av allt var nog när M gjorde sin tabbe! :P

Han kommer fram med skotern till mig
M; Ska du köra en gång?!
J; Är du dum eller?!
M; Men de är inge farligt..
J; Men jag vill inte sänka skotern.
M; Men man gör inte de om man håller farten.
J; Jag vill inte dö.
M; Man dör inte.

2 minuter senare
M; Jennifer, ta kort på mig nu när jag åker över här!

Jag tar fram kameran och är beredd att ta en bild när han har "rest" skotern över vattnet. Haha, precis när jag knäpper så åker skoter RAKT ner i vattnet!
Ett gott skratt förlänger livet ;)

Hur som haver.. Vi gav upp efter allt badande och sånt. Började styra hemöver, stannade förbi hos syster för att säga hej till min prins som varit i Thailand i två veckor! Mosters hjärta :)
Sen bar det av hem på riktigt.. Lagade lite mat och fixade på, slog oss ner framför tvn där vi blev fast tills det var läggdags!

Och nu ni.. Mitt upp i allt skrivade så måste jag avbryta!
Jobbet kallar

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: